نقشه ی سایت لیست جستجوهای انجام شده
مهمان محترم خوش آمدید!


 
تبلیغات
 

سیستم تبلیغاتی داسار

 
پکیج های تبلیغاتی
یکساله
قیمت : ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال
قیمت هر ستاره : ۵۰,۰۰۰ ریال
قیمت لینک : ۵۰,۰۰۰ ریال
قیمت تصویر : ۵۰,۰۰۰ ریال
مدت اعتبار : ۳۶۵ روز
رایگان
قیمت : ۰ ریال
قیمت تصویر : ۰ ریال
مدت اعتبار : ۳۱ روز

آخرین اخبار
نتيجه اي يافت نگرديد
پشتیبانی
نتيجه اي يافت نگرديد
بوعلی
مهاجرت
سیرو سفر ::ویزا
stars
مهاجرت

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پاسپورت و باقی محدودیت‌های مرزی برای تردد اتباع خود را حذف کرده و از این جهت به منزله کشوری واحد به شمار می‌آیند. کشورهای عضو منطقه شینگن هر اندازه در قبال اتباع خود و عبور مرور مرزی آنها سهل می‌گیرند، در قبال اتباع کشورهایی که برای ورود به این حوزه نیاز به ویزا دارند، سخت‌گیر هستند.

بر همین اساس، با توجه به این که کشورهای مطرح اروپایی زیادی به عضویت این منطقه درآمده‌اند، ویزای شنگن از ارزش و اعتبار بالایی در سراسر دنیا برخوردار است.
شینگن چیست؟
اگرچه شینگن اصطلاحی رایج در ایران است، اما تلفظ درست آن شنگن Schengen zone است. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شوند.
ویزای شینگن چیست؟
برای ورود به منطقه شنگن نیاز به ویزای شینگن (Schengen Visa) این ویزا ورود به ۲۶ کشور عضو این پیمان را جواز می‌دهد و دارنده این ویزا خواهد توانست برای مدت‌ زمان و شرایطی مشخص به هریک از کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند.

ماهیت و هدف از سفر متقاضی تعیین کننده نوع و مدت زمان ویزای شینگن خواهد بود. به بیان دیگر اینکه هدف از سفر شما شرکت در توری گردشگری است یا انجام فعالیتی تجاری و یا صرفا توقف چند ساعته در یکی از کشورهای عضو اتحادیه، نوع ویزا و مدت اعتبار آن را تعیین خواهد کرد.

ویزای شینگن می‌تواند توسط هر یک از کشورهای عضو این پیمان صادر شود و با رعایت برخی قوانین، دارنده آن می‌تواند در مدت زمان اعتبار ویزا بدون مشکل در هر یک از کشورهای منطقه شینگن تردد نماید.
ویزای اتحادیه شینگن
ویزای اتحادیه شینگن در واقع همان ویزای گردشگری اروپا است. دارنده این ویزا اجازه دارد هر ۶ ماه یک‌بار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کرده و در آن اقامت داشته باشد که زمان مجاز اقامت در حوزه شینگن از زمان ورود فرد محاسبه می‌شود.

بر اساس هدف متقاضی از سفر به هر یک از کشورهای عضو پیمان، ویزای اتحادیه شینگن به ۳ دسته ویزای A, B, C تقسیم می‌شوند که طبعا یکی از آنها به متقاضی تعلق می‌گیرد.

۱-۱ ویزای شینگن نوع A
ویزای نوع A نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که تنها به فرد اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های حوزه شینگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از حوزه شینگن سفر کند. این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است و فرد اجازه خروج از فرودگاه را نخواهد داشت.از این رو دارنده ویزای ترانزیت شنگن تنها مجاز به توقف و انتظار برای تعویض هواپیما در محدوده ترانزیت فرودگاهی شینگن و خروج از این محدوده است.اما چنانچه به ویزای ترانزیت برای عبور از بیش از یک فرودگاه در محدوده شنگن نیاز پیدا کنید، دیگر واجد شرایط دریافت این نوع از ویزا نبوده و باید به جای آن برای ویزای شینگن نرمال تایپ C اقدام کنید. این بدین خاطر است که بیش از یک پرواز در محدوده شینگن پروازهای داخلی این حوزه محسوب می‌شود و فارغ از دلایل متقاضی ترانزیت نیازمند دریافت ویزای شیتگن نوع C خواهد بود.حتی اگر بخواهید به ناچار برای تعویض پرواز خود از یک فرودگاه در حوزه شینگن خارج شده و به فرودگاه دیگری در همان کشور بروید، باز هم واجد شرایط دریافت ویزای ترانزیت شینگن نبوده و ملزم به دریافت ویزای نرمال شینگن نوع C هستید.

در صورتی که فردی دارای یکی از شرایط زیر باشد ملزم به دریافت ویزای ترانزیت فرودگاهی نخواهد بود:

دارای ویزای دارای اعتبار حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی اروپا، کانادا، ژاپن و یا آمریکا باشد
دارای یک مجوز اقامت معتبر صادر شده از حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی EU وEEA ، شهرداری آندورا، کانادا، ژاپن، جمهوری سن مارینو و یا ایالات متحده آمریکا باشد
دارای یک پاسپورت دیپلماتیک باشد
عضوی از یک خانواده اتحادیه اروپا EU، EEA و یا شهروند سوئیس باشد
جزو پرسنل پرواز تحت قرارداد کنوانسیون شیکاگو در هواپیمایی بین‌المللی باشد
۱-۲ ویزای شینگن نوع B
ویزای نوع B نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که الصاق آن به پاسپورت، به فرد اجازه خواهد داد تا ظرف حداکثر ۵ روز از طریق خودرو و یا قطار از خاک چندین کشور منطقه شینگن عبور کرده و به کشوری در خارج از این حوزه برود.

شما همچنین ممکن است در صورتی که سفر شما نیازمند ترک محدوده ترانزیت بین‌المللی و ورود به محدوده شینگن باشد ( زمانی که ادامه سفر شما از طریق قطار و یا هواپیما برای صبح بوده و شما نیاز به گذراندن شب و اقامت در هتل دارید) در این مورد خاص، برای سفر با هواپیما نیز نیاز به ویزای ترانزیت خواهید داشت.

۱-۳ ویزای شینگن نوع C
ویزای نوع C در واقع ویزای کوتاه ‌مدت برای سفر به حوزه شینگن است و فرد مجاز است در طول زمانی که هنگام دریافت این نوع ویزا مشخص می‌شود، برای اهدافی نظیر گردشگری، رویداد ورزشی، رویداد فرهنگی و بازدید از اقوام در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشد. ویزای نوع C خود بسته به اهداف سفر و شرایط متقاضی به ۳ دسته تقسیم بندی می‌شوند:

ویزای سینگل شینگن یا ویزای یک بار ورود
ویزای دوبار ورود شینگن
ویزای مولتیپل شینگن یا ویزای چند بار ورود
این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:

تلفن های تماس: 09126625350-02144063418

آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14

ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com
کانادا

کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰۰۰ کیلومتر دومین کشور پهانور دنیا محسوب می شود. این کشور از جنوب با کشور آمریکا همسایه است و مرز این دو کشور، طولانی ترین مرز زمینی است. کانادا از ده استان تشکیل شده و پایتخت آن اوتاوا است.
ویزای کانادا یکی از معتبرترین ویزاهای دنیاست و به همان نسبت گرفتن این ویزا سخت و نیازمند دانش بسیار تخصصی است. دانشی که ما در این مجموعه از آن بهره مندیم و شما را در گرفتن این ویزا یاری خواهیم کرد. اما قبل از آن بیایید با هم بیشتر در مورد ویزاهای کانادا صحبت کنیم.
ویزا چیست؟
ویزا، اجازه یک کشور برای اقامت موقت افراد در آن کشور می باشد.
انواع ویزای کانادا
ویزاها انواع بسیار گوناگونی دارند، ویزاهایی که ما می توانیم در گرفتن آن شمارا یاری کند، عبارتند از:

1. ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله نیز شناختی می شود، ویزایی است که به شما اجازه می دهد تا پایان اعتبار پاسپورتتان (برای پاسپورت ایرانی تا 5 سال) به کانادا سفر کنید. شما در هر بار ورود به کانادا می توانید تا شش ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشید اما اگر قصد اقامت بیشتر را دارید باید بعد از پایان شش ماه باید یک بار از خاک کانادا خارج شده و دوباره بازگردید. افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند، معمولا یا از شخصی یا شرکت تور گذاری دعوتنامه دارند یا با رزرو هتل اقدام به دریافت ویزا می کنند.
افرادی که همسرشان در خاک کانادا درحال تحصیل هست و یا برای ویزای تحصیلی درحال اقدام هستند، می توانند برای ویزای توریستی اقدام کنند و در هنگام ورود به کانادا در صورت صلاحدید افسر اداره مهاجرت، می توانند برای مدت بیشتر از شش ماه (یا تا پایان تحصیل همسر) در کنار همسر خود باشند.

2. ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای مدتی بیش از شش ماه تحصیل کنند. اگر طول مدت دوره ای که فرد می خواهد در آن تحصیل کند، زیر شش ماه است، نیازی به دریافت ویزای تحصیلی نیست و می توان با ویزای توریستی اقدام به تحصیل نمود. دقت داشته باشید که ویزای دانش آموزی و دانشجویی، همه ویزای تحصیلی حساب می شوند.
در صورتی که شما ویزای توریستی دارید و می خواهید در کانادا تحصیل کنید، دیگر نیازی به ویزای تحصیلی ندارید و باید فقط برای Study Permit یا مجوز تحصیل اقدام کنید.
لطفا توجه داشته باشید که اگر تمایل به تحصیل در یکی از شهرهای استان Quebec را دارید، قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی، باید برای گرفتن CAQ اقدام کنید. CAQ در واقع مجوز استان Quebec برای تحصیل در این استان است.

این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:
تلفن های تماس: 09126625350-02144063418
آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14
ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com

ویزای انگلیس
انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بریتانیا، اسکاتلند، ولز و شمال ایرلند می باشند. لندن، بزرگترین شهر انگلیس و پایتخت آن می باشد. پیشینه تاریخی انگلستان و فرهنگ آن که به واسطه زبان انگلیسی و استعمار این کشور بر دیگر مناطق جهان فراگیر گشته، این کشور را به یک مقصد توریستی محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است.
اگر شما نیز قصد سفر به این کشور زیبا با جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی فراوان را دارید باید برای گرفتن ویزای انگلستان اقدام کنید.


در انگلستان طیف گسترده ای از محیط های طبیعی به چشم می خورد و این کشور همچنان از صنعت مهم اکوتوریسم بهره مند می شود. اتباع کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند پیش از سفر به انگلستان باید از طریق سفارت این کشور برای گرفتن ویزا اقدام کنند.

انواع ویزای انگلیس
• ویزای توریستی یا گردشگری
• ویزای کار
• ویزای تحصیلی
• ویزای شهروندی انگلیس
• اخذ ویزا از طریق ازدواج
متقاضیانی که صرفا با هدف گردش و تفریح و بازدید از جاذبه های انگلستان سفر می کنند، نیازمند ویزای توریستی انگلستان هستند. مسافرانی که قبلا ویزای انگلیس نداشته اند بهتر است که در ابتدا برای ویزای 6 ماهه این کشور اقدام کنند. اما افرادی که طی ده سال اخیر ویزای 6 ماهه این کشور را دریافت کرده اند بهتر است برای ویزای 2 ساله و کسانی که پیشتر ویزای 2 ساله انگلیس را دریافت کرده اند می توانند برای ویزای 5 ساله در خواست دهند. لازم به ذکر است ویزای توریستی انگلیس به صورت چند بار ورود صادر می شود یعنی متقاضی در طول مدت اقامت خود در کشور انگلستان می تواند تا زمانی که ویزایش معتبر است به این کشور ورود و خروج داشته باشد.

این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:

تلفن های تماس: 09126625350-02144063418

آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14

ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com



مشخصات آگهی دهنده
نام و نام خانوادگی : Mehrantashakori
تلفن :
تاریخ انقضا : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه
استان : تهران
شهر : تهران
آدرس : بزرگراه ستاری-بلوار فردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک 14
بازدید : 313 مرتبه
تماس با آگهی‌دهنده (Mehrantashakori)
در مورد: مهاجرت

نام شما:
ایمیل:
موبایل:
تلفن :
متن:
جهت اطمینان؛ آدرس ip شما نیز، ارسال می‌شود.
ارسال آگهی برای دوستان

عنوان ایمیل:
ایمیل:
جهت اطمینان؛ آدرس ip شما نیز، ارسال می‌شود.

همه آگهی‌های این شخص
جستجو های مرتبط
[ ویزای ] [ شینگن ] [ کانادا ] [ اقدام ] [ شرایط ] [ دریافت ] [ کشورهای ] [ اتحادیه ] [ اقامت ] [ ترانزیت ] [ تحصیل ] [ توریستی ] [ انگلستان ] [ تحصیلی ] [ انگلیس ] [ محدوده ] [ خواهد ] [ متقاضی ] [ داشته ] [ باشید ] [ مدارک ] [ اجازه ] [ گرفتن ] [ اروپا ] [ دارای ] [ منطقه ] [ اعتبار ] [ دارنده ] [ خواهیم ] [ پرواز ] [ کشوری ] [ نیازمند ] [ افرادی ] [ اتباع ] [ استان ] [ مجموعه ] [ دارید ] [ گردشگری ] [ فرودگاه ] [ پیمان ] [ ارتباط ] [ اطلاعات ] [ نداشتن ] [ بهترین ] [ پرداخت،در ] [ سریعترین ] [ کرد،جهت ] [ بلوارفردوس ] [ انواع ] [ شانزدهم ] [ بیشتر ] [ پلاک14 ] [ tashakori ] [ ایمیل ] [ پایان ] [ جنوبی ] [ ستاری ] [ بزرگراه ] [ mehran@yahoo ] [ خیابان ] [ ابراهیمی ] [ توانند ] [ مناطق ] [ فرودگاهی ] [ معتبر ] [ صورتی ] [ هواپیما ] [ چیست؟ ] [ می‌شوند ] [ آمریکا ] [ می‌شود ] [ تعویض ] [ محسوب ] [ زمانی ] [ پاسپورت ] [ سراسر ] [ جمهوری ] [ بسیار ] [ کنند، ] [ schengen ] [ ایران ] [ هستند ] [ quebec ] [ تاریخی ] [ جاذبه ] [ نیازی ] [ باشند ] [ سوئیس ] [ دارند، ] [ کشورهایی ] [ درحال ] [ تعیین ] [ اقتصادی ] [ شنگن، ] [ نرمال ] [ کانادا، ] [ بین‌المللی ] [ رویداد ] [ بازدید ] [ خواهید ] [ نبوده ] [ کنید، ] [ هنگام ] [ می‌دهد ] [ پایتخت ] [ می‌تواند ] [ حداکثر ] [ نخواهد ] [ فرودگاه‌های ] [ تقسیم ] [ ویزاهای ]
تازه های سیرو سفر

تور نجف و کربلا زمینی ویژه 1402

شرکت خدمات زیارتی کوثر مجری تورهای زیارتی کربلا،سوریه،مشهد اقساطی سفر کن وب...

شرایط استثنایی سفر و مهاجرت به کانادا

شرایط استثنایی سفر و مهاجرت به کانادا - اخذ ویزای توریستی کانادا - مهاجرت و اقامت...

تور های هوایی و زمینی عتبات عالیات

شرکت خدمات زیارتی کوثر مجری تورهای زیارتی کربلا،سوریه،مشهد اقساطی سفر کن وبس...

تور کویر مصروحیدنفوذی

تورکویر مصر   مدت تور: دو و نیم روزه تاریخ حرکت : چهارشنبه های هر هفته ساعت 18:00 ...

تور کویر مصروحیدنفوذی

تورکویر مصر   مدت تور: دو و نیم روزه تاریخ حرکت : چهارشنبه های هر هفته ساعت 18:00 ...

تور کربلا هوایی ویژه مهر1400

⭐شرکت خدمات زیارتی کوثر ⭐ بهترین #لحظات_سفر را با ما تجربه کنید...

تور های تابستان دفتر زیارتی کوثر

⭐️شرکت خدمات زیارتی کوثر ⭐️ نــــــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــد+اق...

سامانه رزرواسیون گردشگری نبض پرواز

شرکت گردشگری نبض پرواز با ارائه خدمات کامل گردشگری به صورت آنلاین از سال 1400 شروع به...

خرید شماره موبایل و اطلاعات کامل آژانس هواپیمایی کل کش...

بروزترین اطلاعات آژانس هواپیمایی کل کشور در ماهان اس ام اس. با خرید یا ارسال پیامک ...

قیمت اخذ پاسپورت ایتالیا اروپا فوری قیمت مناسب مشاور م...

اخذ پاسپورت ایتالیا اروپا فوری قیمت مناسب مشاور مهاجرت اروپا شنگن اخذ پاسپورت ای...

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

مهاجرت

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا با شرایط خاص

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای ...

اخذ ویزای توریستی

ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ...

اخذ ویزا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای اروپا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای انگلستان

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

مهاجرت

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا با شرایط خاص

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای ...

اخذ ویزای توریستی

ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ...

اخذ ویزای اروپا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای انگلستان

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

تور رفتینگ زاینده رود فولبرد

شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی گیلواگشت پارسیان تورهای یک روزه رفتینگ زاینده رود ا...

تور های تابستانی دفتر زیارتی کوثر

تور های زیارتی و تفریحی تابستان ویژه تیر ماه99 اغاز شد برای دریافت اطلاعات بیشتر ب...

تور باکو نوروز ۹۹

تور باکو نوروز ۹۹

تور کربلا زمینی ویژه نوروز99

تور زمینی (6شب 7روز) دفتر زیارتی کوثر اقامتی خاطر انگیز در هتل vip در کربلا (4شب) هتل ...

خدمات مسافرتی،تور استانبول در نوروز ۹۹

تور استانبول 4 روزه نوروز 99 یکی از چندین تور نوروزی استانبول است که میتوانید برای ت...

تور زمینی آلانیا (ترکیه) نوروز 99 با بیمه مسافرتی و تورلی...

بلیط رفت و برگشت با اتوبوس توریستی ۳۰ نفره. ۵شب و ۶ روز اقامتدرهتل ۵* اورنج کانتی آل...

تور باکو و دفتر خدمات مسافرتی ، ایرانگردی و گردشگری ، ت...

تور باکو شامل ۳ شب و ۴ روز اقامت استخر سونا جکوزی صد قدمی ساحل دریا گشت شهری کامل مو...

تور زمینی وان ترکیه

تور شاد ویژه ژانویه 2020 فستیوال خرید در وان ترکیه تور وان ترکیه خدمات تور: رفت و بر...

رزرو هتل آپارتمان و اجاره هتل نزدیک حرم

هتل آپارتمان چهارباغ دارای آپارتمان های یک خواب ودوخواب و کافی شاپ، رستوران ،پارک...

آژانس مسافرتی،خدمات تور،ماسال،کویر یزد و کویر مصر

تور ۲.۵ روزه ماسال، ویسادار، ارتفاعات اولسبلانگاه، ساحل جنگل گیسوم از آژانس مسافر...

تور کربلا زمینی ویژه ابان 98

دفتر زیارتی کوثر تور زمینی (6شب 7روز) اقامتی خاطر انگیز در هتل vip در کربلا (4شب) هتل...

:: تور باکو

تور ۵ روزه زمینی باکو هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره شروع قیمت از ۱/۴۹۰/۰۰۰ جهت دریاف...

تور کربلا زمینی ویژه عاشورا و تاسوعا

کربلا زمینی هتل کربلا اقامت 6شب کامل زیارت کاظمین و سامرا زیارت دوره(مسجد سهله،...

تور باکو و دفتر خدمات مسافرتی ، ایرانگردی و گردشگری ، ت...

تور باکو شامل ۳ شب و ۴ روز اقامت استخر سونا جکوزی صد قدمی ساحل دریا گشت شهری کامل مو...

تور کربلا زمینی (دفتر زیارتی کوثر)

تور زمینی (6شب 7روز) دفتر زیارتی کوثر اقامتی خاطر انگیز در هتل vip در کربلا (4شب) هتل ...

خدمات آژانس مسافرتی پروانه مهاجر

خدا را سپاسگذاریم و افتخار می کنیم که تجربه یازده ساله سابقه خدمت خود را بعنوان مدی...

تور زمینی وان ترکیه نوروز 98

تور زمینی وان ترکیه اقامت در هتل با صبحانه 3 شب و 4 روز

آگهی های Mehrantashakori

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

مهاجرت

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا با شرایط خاص

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای ...

اخذ ویزای توریستی

ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ...

اخذ ویزا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای اروپا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای انگلستان

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

مهاجرت

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا با شرایط خاص

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای ...

اخذ ویزای توریستی

ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ...

اخذ ویزای اروپا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزا

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

اخذ ویزای انگلستان

ویزای انگلیس انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بر...

اخذ ویزای کانادا

کانادا کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰...

اخذ ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پا...

آگهی های ویژه ی بخش ویزا

آژانس مسافرتی کوچ

ارائه تورهای داخلی خارجی جهانگردی و طبیعت گردی مناطق خاص حیات وحش انواع تورهای و...

تورهای طبیعت گردی تاریخی و فرهنگی

ارائه انواع تورهای طبیعت گردی تاریخی و فرهنگی به تمام نقاط ایران قابل توجه شرکتها...

طبیعت گردی آساک

مجری سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ..........................

خدمات مهاجرتی آریان www.aryanimmigrationservices.com

خدمات مهاجرتی آریان www.aryanimmigrationservices.com مشاورمهاجرت به کانادا (ثبت نام شده توسط دو...

تور چین ، تور پکن ، تور گوانجو ، بلیط پکن ، بلیط شانگهای ...

خدمات تخصصی تور چین تور چین – تور پکن – تور گوانجو بلیط پکن – بلیط شانگهای - بلیط ...

تور ترکیه ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور آنکارا ، بل...

خدمات تخصصی تور ترکیه تور آنتالیا – تور استانبول – تورآلانیا - تور کوش آداسی - تور ...

تور دبی ، ویزای دبی ، تحصیل در دبی ، اقامت در دبی ، بلیط ...

خدمات تخصصی تور دبی خدمات تور دبی در بهترین هتلهای دو ستاره تا پنج ستاره با بهترین ...

آگهی های ویژه ی بخش سیرو سفر

خدمات مهاجرتی آریان www.aryanimmigrationservices.com

خدمات مهاجرتی آریان www.aryanimmigrationservices.com مشاورمهاجرت به کانادا (ثبت نام شده توسط دو...